Termékek Menü

Kiszállítás

Kiszállítás:

A kiszállítás díját, rendszerünk automatikusan kalkulálja a súly alapján, így Önnek ezzel nem kell foglalkoznia, viszont az alábbi díjtáblázat segítségével megtekintheti Magyarország egész területére érvényes szállítási díjainkat.

10Kg-ig                                                1700Ft
20Kg-ig                                                2000Ft
30kg-ig                                                2500Ft
40Kg-ig                                                3000Ft
 
40 ezer forintot meghaladó rendelés esetén, a csomag súlyától és méretétől függetlenül plusz költséget nem számolunk fel a kiszállításra. Önnek csak a webáruházban feltüntetett összeget, tehát a termék árát kell kifizetnie, viszont külön tételként szerepel a kiállított számlán.
 
A fizetés történhet banki átutalással, illetve közvetlen befizetéssel cégünk bankszámlájára, vagy pedig a csomag átvételekor a futárnak fizetve a termék árát és a szállítási költséget készpénzben vagy akár bankkártyával is.

Amennyiben a kézbesítő az áru átadását valamilyen oknál fogva nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a csomagról. Csomagjaink kísérőszámmal vannak ellátva, így az interneten, a futárszolgálat rendszerén keresztül is követhető a csomag útja és aktuális helyzete.  A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat az újra egyeztetett időpontban díjmentesen megkísérli a kiszállítást.

Kiszállítás várható időtartama:
A TrendOtthon webáruházon keresztül leadott megrendeléseket Magyarország egész területén házhoz szállítjuk, a megrendelésében megadott címre. Termékeinket minden esetben, az aktuális raktárkészletünktől függően átlagosan 1-7 munkanapon (munkaszüneti napok és hétvégék nélkül) belül szállítjuk ki Önnek, melynek pontos időpontjáról e-mailben, vagy pedig szükség esetén, telefonon is értesítjük. A szállítás munkanapokon minden esetben 8-17 óra közötti időintervallumban történik. Kérjük rendeléskor telefonszáma helyes megadását, hiszen a későbbiekben a futár, aki a kiszállítást végzi, a megadott telefonszámon fogja keresni a csomag kézbesítése miatt.

Magyarországon belül, a GLS futárszolgálat végzi a házhozszállítást.
A GLS futárszolgálat a csomag, esetenként csomagok kézbesítését két vagy akár három alkalommal is megkísérli.A belföldi csomagok a feladást követő munkanapokon kézbesítésre kerülnek. A GLS hétfőtől - péntekig normál munkaidőben kézbesíti a csomagokat.
Díjmentesen Választható Plusz Szolgáltatások:

Gls futárszolgálattól kérhető plusz szolgáltatások:
(Ezek a megrendelés teljesítése során, a megrendelőinknek nem kerülnek plusz költségbe.)

CashService (Utánvétel):
A címzett a csomagkézbesítéskor fizet.
 
Preadvice Service (SMS előértesítés).
A GLS tájékoztatja a címzettet a csomag kézbesítésének reggelén. A szöveges üzenet tartalmazza a csomag azonosítószámát és a kézbesítés várható idejét egy 3 órás időintervallumban (pl.: 8 - 11 óra között).

• A címzett SMS értesítőt kap.

• Kézbesítés várható ideje 3 órás időintervallumon belül.

• A Cash Service szolgáltatással is kombinálható.

• Online csomag nyomon követés

Contact Service:
A futár a várható kézbesítés előtt kb egy órával telefonon értesíti a címzettet.
 
FlexDeliveryService:
A GLS értesíti a címzettet a csomagszállításról, aki kiválaszthatja a megfelelő kézbesítési módot. A GLS SMS-ben vagy e-mailen értesíti a címzettet a csomgszállítás megrendelését követően. Az első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, az ügyfélszolgálat elérhetőségét és GLS Delivery Manager weboldal közvetlen linkjét. Az online felületen a címzett számos kézbesítési mód közül választhat. Például választhat egy új kiszállítási dátumon, megadhat egy másik címet, vagy átirányíthatja a csomagot egy GLS CsomagPontba.
A második e-mail / SMS értesítőt a kiszállítás napjának reggelén küldjük, amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli a 3 órás időablakkal a várható kiszállítást. Ez az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is.
Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt, a címzettet automatikusan értesítjük e-mailen vagy SMS-ben. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager weboldal elérhetőségét, ahol ki lehet választani a következő kézbesítési módot.
A Flex Delivery Service szolgáltatás szükség esetén a harmadik kézbesítési lehetőséget is tartalmaz.
Kézbesítési lehetőségek:
• Kézbesítés egy másik napon
• Kézbesítés egy új címre
• Kézbesítés munkaidőn túl 17:00 és 20:00 óra között (csak GLS depóvárosokban érvényes)
• Személyes átvétel GLS CsomagPontban
• Személyes átvetél GLS depóban

Shop Delivery Service:
Közvetlen kiszállítás egy GLS CsomagPontba.
A kézbesítési idő kevesebb mint 24 óra Magyarország területén belül, a csomag Gls futárszolgálatnak történő átadását követően.  A GLS SMS-ben tájékoztatja a címzettet arról, hogy a csomagja megérkezett a GLS CsomagPontba. Az értesítés után 5 munkanapon belül bármikor átvehető a küldemény, figyelembe véve a csomagátvevő helyek nyitvatartási idejét.

GLS CsomagPont / GLS depó kereső az alábbi linken megtekinthető:
https://gls-group.eu/HU/hu/depo-gls-csomagpont-kereses

Csomagsérülés esetén:
Szerencsére nagyon ritkán, de előfordulhat, hogy szállítás közben a küldemény megsérül. Mivel tőlünk minden esetben előzetes szemlézés után, sértetlen állapotban, gondosan becsomagolva kerül továbbküldésre a küldemény és a termék átvétele után a felelősséget a harmadik fél, jelen esetben a futárszolgálat viseli, nincs módunkban reklamációt elfogadni. Minden feladott csomag rendelkezik értékbiztosítással, amely alapján jogosnak ítélt kár alapján, minden esetben köteles a futárszolgálat teljes egészében kártalanítani a vásárlót, így javasoljuk, hogy amennyiben sérült dobozos áru vagy esetlegesen sérült termék érkezne Önhöz, mindenképpen vetessen fel jegyzőkönyvet a futárral a csomagolás és ha amennyiben van, a küldemény sérüléséről! Az esetet minden esetben a futárszolgálat vizsgálja ki és bírálja el, melynek folyamata tőlünk függetlenül történik, döntésüket és vizsgálatukat nincs módunk befolyásolni.
Így javasoljuk a küldemény átvételekor még a kézbesítő jelenlétében ellenőrizze annak sértetlenségét. GLS futárszolgálat által kiszállított csomagok esetén a panaszbejelentést kérjük ügyfélszolgálatunknak tegye meg az info@trendotthon.hu elektronikus címen, mellékelve a panaszról, a futár által kiállított jegyzőkönyvet is.
Amennyiben a futárszolgálat munkatársa előtt nem került ellenőrzésre a csomag és az mégis sérült abban az esetben legkésőbb, az átvételtől számított, 72 órán belül küldje el a fent látható e-mail címre a panaszát a sérülésről és a külső-belső csomagolásról készült képekről!